සාම්ප්‍රදායික පාසල  

Posted by e පාසල in

  • විභාග මත මූලිකවම පදනම් වු අධ්‍යාපන ක්‍රමයක් නිසා වර්තමාන ශිෂ්‍යයා පීඩාකාරී මානසිකතත්වයකට මුහුනපා ඇති බවක් පෙනේ.
  • නිර්මාණශීලීත්වයට විෂය නිර්දේශයේ ඉඩකඩ මදවීම නිසා නව නිපැයුම්වල අඩුබවක්ද ඇත.
  • නිවසින් නික්මෙන දරුවා පාසලට පැමිණෙන බවට දෙමාපියන්ට නිශ්චිතවම දැනගනීමට සැකසුනු ක්‍රමවේදයක් නැත.
  • ඉතා දුර්වල මට්ටමේ සිසුන්ට වර්ෂය අවසානය දක්වාම තමාගේ තත්වය පිලිබද දැනගැනීමට හැකියාවක් නැතිවීම.  ඔවුනට එම තත්වය මගහැරගැනීමටද විකල්පයක් සාම්ප්‍රදායික පාසල තුල නැතිවීම.
  • පාසල් ලිපිගොනු සම්බන්ධ කටයුතු (පාසල් සහතික නිකුත් කිරීම ආදිය...) වලදී බොහෝ වේලගත වීම ,එනම් කාර්යක්ෂමතාවය අඩුවීම.
  • සාම්ප්‍රදායික පාසල තුල බොහෝවිට යම් කාර්යයක් කිරීමේදී ඒ සදහා මානව සම්පත් හා වෙනත් භෞතිකමය සම්පත් රාශියක් යොදා ගැනීමට සිදුවීම නිසා විශාල කාලයක් හා සම්පත් නාස්තියක් සිදුවේ.
  • සාම්ප්‍රදායික පාසල තුල කාර්යමණ්ඩල කටයුතු සදහා විශාල ලිපිද්‍රව්‍යය හා භෞතික සම්පත් රාශියක් යොදාගැනීම තුලින් අනවශ්‍ය ඉඩක් වෙන්වීම හා අකාර්යක්ෂම ක්‍රියා පටිපාටියක් නිර්මණය වීම.
  • සාම්ප්‍රදායික පාසල තුල සිටින සුවිශේෂ දක්ෂතා අති ශිෂ්‍යයන්ට පාසලෙන් පිටතට එම දක්ෂතා පෙන්වීමට අවකාශයක් නොමැතිවීම.
  • සාම්ප්‍රදායික පාසල තුල අනිකුත් පාසල් සමග අන්යොන්‍ය සබදතා පවත්වා ගැනීමට වඩාත් හොදින් නොහැකිවීම නිසා පාසල් වල සිසුන් අතර සුහදතාව වර්ධනය නොවීම නිසා නිතරම සිසුන් අතර ගැටුම් අතිවීම.
  • කෙතරම් අලුත් ඉගෙනීමේ ක්‍රම තිබුනද ඒවා ක්‍රියාවට නොනැංවීම.
  • සාම්ප්‍රදායික පාසල තුල දෙමපියන්ට දරුවන්ගෙ ප්‍රගතිය සමාලෝචනය ක්ෂණිකව දැනගැනීමට ක්‍රමයක් නොමැතිවීම නිසා දෙමාපියන් හා පාසල අතර සම්බන්ධතාවය දුර්වල වීම.
  • දෙමාපියන්ට රැස්වීම් වලට සහභාගීවීමට නොහැකි වූ විට එහි සාකච්චා වූ කරුණු දැනගැනීමට නොහැකිවීම.

This entry was posted on 12 November 2010 at Friday, November 12, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment